SVAR PÅ MINA FRÅGOR

Låten som påminner mest om 2009 är Erik Grönwall med higher utan tvekan.
Både han & låten är grymtgrymt bra!

.

Skulle jag köpa ny häst idag så skulle jag köpa en storhäst som är ganska ung, ca 2 år med kapacitet.
Då jag redan har D-ponnyer så kan jag ju ha den sen när jag går över till storhäst och då är den ca 5 år vilket är en lagom ålder då & då kan jag ha den länge om den har tillräckligt med kapacitet.
Höjden ska vara från 163-170, en häst med lagom mycket motor & den ska vara smäcker, inte stor, tung & kraftig.

.

Fick jag välja färg så skulle den vara kolsvart, eller skimmel eller något ;D
Som sagt så blir min twilightranking
1. Demetri
2. Edward
3. Jacob ( han är asful!  XD )

.

Själv använder jag säkerthetsväst nästan alltid, på mina unghästar i alla fall. På Mon Amie använder jag inte det längre & det gjorde jag inte på Rebell heller i slutet. Bara när jag hopptränade & hopptävlade.
På Chaboukie & Edvin använder jag alltid väst! Något som kan rädda liv om det väl händer något allvarligt.
Sen har jag alltid väst på nya hästar om dom inte är b-ponnyer, av någon anledning. vet inte vf jag inte har på just b-ponny men dom känns så små & det känns som man kan sätta dom på plats lättare.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0