PANNBAND-INFO

inte för att vara taskig. men jag kommer kanske börja sälja pannband sen eventuellt. känner även en som gör det & är ni intresserade så kan ni vända er dit - saracarlsson.weebly.com - hon gör riktigt fina pannband & hon virkar även egna huvor som blir jättefina för en billigt slant :)

.

så därför jag kommer tyvärr inte lägga ut massa stegförsteg-bilder nu, nu vet jag att massa kommer bli skitsura och skriva massa elakt men jag får ta det helt enkelt, ni får tycka vad ni vill för jag bryr mig inte.

.

men om man ska kunna göra massa saker & sälja då kan man ju inte berätta hur man gör & vart man får tag i allt? då vill ju ingen köpa utan då gör ju alla själva?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hon gör jättefina pannband :P tycker att du ska börja sälja för dina är också jättefina :D Hoppas att du snart ska göra en utlottning.. ;P

2010-01-26 @ 20:59:27
Postat av: Maja

Oj x) Såg inte detta inlägg innan x)

2010-01-27 @ 17:10:32
URL: http://nasvallensbirk.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0