CHABOUKIE - 28 JANUARI

just nu har vi ingen hage till chaboukie ;/ för edvin förstörde trådarna mellan hans & chaboukies hage så chaboukie blev longerad på morgonen, sen fick han stå inne till 3, då tog vi in edvin & släppte ut chaboukie i hagen..
så han gick där medans jag red edvin. när det var chaboukies tur så longerade vi han lite först för att se om han var överpigg men det var han inte ;D så red en liten stund bara för snön var så djup & jobbig att röra sig i ;)
så jag galopperade lite å så, lite slappt bara, jobbade inte form ;D
sen skrittade jag mellan galoppvarven och travade lite och skrittade av (: red kanske 20-25 min bara (;

på måndag & tisdag blir det de första träningarna för mia, det ska bli jättekul & ser fram emot det, hon är så himla duktig. dock så tyckte hon att vi var för få förra terminen så om vi inte blir fler så slutar hon då det finns flera på andra platser som tränar. då vet jag inte vem det blir att träna för, vill inte träna för någon annan. hon känner ju mej & chaboukie och jag är verkligen riktigtriktigt nöjd med henne.
bild från oskarshamn den 17 oktober 2009 :)
synd att hinderstödet är i vägen & jag tycker min sits är lite konstig ? XD
bilden är tagen av henke

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit sadeln

2010-01-29 @ 13:19:55
Postat av: Fanny :D

JAg vill träna för mia :O !

2010-01-29 @ 14:32:01
Postat av: Clara

Jag älskar din hästs färg! =)

2010-01-29 @ 20:53:48
URL: http://ryttarclara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0