BAD UPDATE

skolan - biblan - hööks - netto - träffa jojja - stan (:
på stan köpte jag band till pannbanden som ska göras, eller rättare sagt, jag skulle köpa band. men färgerna var slut så det kommer in nya nästa vecka så då får jag gå dit igen & köpa ;D
så kollade vi runt på stan, hittade lite saker jag vill ha & det bara kliar i fingrarna efter nya fina vårkläder :D <3
men har inga pengar just nu, ska försöka sälja lite pannband och få ihop lite (: sen får jag nya pengar 20 februari ;) <3

kommer bli lite halvdålig uppdatering nu då jag inte är hemma, :)
hoppas på att det blir tävling på lördag :D förresten så kom min bruna kavaj igår, så nu har jag en röd, en brun & en svart :D men jag är inte så bra på att köpa kavajer, när jag köpte den svarta så trodde jag den skulle vara brun, men läste inte annonsen ordentligt för den var tydligen svart. men aja, 150 :- för den. sitter jättefint! en equipage kavaj (:
nu när jag köpte den bruna så trodde jag att kragen skulle vara svart för det såg ut så på bildena men den var mörkbrun, fast det gör inte heller något :D slänger upp en bild på mina kavajer någon dag ! :D <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0