2009 & 2010

Sommaren 2010 ska bli den bäästa någonsin, massa tävlingar & meeting, grymtgrymt roligt. Att äntligen få rida på utebanor igen, finns inget bättre & det underbaraste av allt är väl ändå att få rida i täten av ett ärevarv ute på en maffig gräsbana. Sånt ger mej rysningar & ibland tårar i ögonen, jag tycker det är en sån grym känsla även om det var längesen jag fick göra något sådant. Men jag får samma känslor när någon annan får göra det.

Sen att umgås med mina underbara vänner i sommar, sola & bada och inte minst att umgås med världens underbaraste Alexander<3
vi hade varit tsm 3 månader på julafton & hoppas på mångamånga fler :') <3
med honom lär sommaren bli helt perfekt<3

Sen att bara vara borta från skolan ska bli skönt, dock är det synd att man slutar 9:an och måste skiljas mot alla fina vänner :/ måste bli bättre på att umgås med dom på fritiden, dessa underbara människor janette tess hanna & ewelina<3 men tiden räcker inte alltid till, nu i höstas har man själv motionerat 3 ponnyer, träffat pojkvän, träffat vänner / tävlat på helgerna samt massa skolarbete. Såhär mycket har jag inte gjort innan och det är nog därför det känts som att höstterminen -09 gått så fort. helt sjukt läskigt fort. jag ska verkligen ta vara mer på tiden, varje dag, se varje dag som en ny dag att utvecklas och bli en bättre människa & ryttare.

Jag lär ju komma in på det gymnasieprogram jag vill, men ska iaf höja mig i så många ämnen jag kan bara för att det är roligt att känna sig lite duktig. Sen hoppas jag på att jag och bästavänjohanna kommer i samma klass då vi båda fortfarande tänkt söka samma linje, men annars får någon byta (: (A)

Lite allmänt om livet just nu & även lite insikt i livet som aldrig nämns här på bloggen men som jag gott kan dela med mig lite grann av när jag känner för det <3

- Hoppas ni fortsätter att följa min blogg, det är ni som gör den till det den är & utan er ingen blogg (;


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0