PANNBAND TILL MIG :)

Ska nästa vecka eventuellt försöka fixa ett nytt pannband till Chaboukie. Det kommer att vara i samma färger som ett av mina nya schabrak som jag ska köpa :)
Ska även fixa oranga stigbyglar, har väntat jättelänge på nya pengar men nu kan jag äntligen fixa dem till min brun-oranga outfit :)
Så det blir väldigt bra tror jag, dock så har jag tappat bort mitt orange spö och det är fett mycket tumme ner på det!

- Ska även beställa boxgardin nästa vecka, färger å sånt kommer ni få se inom kort förmodligen ;] Ni måste ju vara lite nyfikna, alltid kul :D


det senaste jag gjorde till chaboukie :) <3

Kommentarer
Postat av: Alice

Hur har du kärt dig att göra pannband?:D

2010-04-23 @ 22:10:50
Postat av: Anonym

Vad är det för tråd man använder för att göra pannband??

2010-04-25 @ 11:28:23



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0