NY DESIGN .... IGEN ? (Y)

hehe, gjort en ny design igen som ni ser, denna andra kändes så tråkig. Men det tycker jag väl att denna också gör om någon vecka men aja, jag tycker det är kul att göra designer.
Synd att man inte kunde tjäna pengar på det ;]

Imorgon ska jag fixa lite roliga grejjer samt ska ni få en Bild på vad jag och Sara fixade innan ;]

Sen tänkte jag lägga ut outfitarna som jag ska ha i helgen på tävlingarna om någon är intresserad av att se ?

Sov gott, nu ska jag gå i säng, ska fixa klart resten på designen imorgon, lovar massa update och foto på lovet ;]

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du kan ju alltid sälja designer till andra, det tror jag mååånga skulle vilja :) Om du hinner då förstås...



jaaaa, bild på outfits gillar vi!! :)

2010-04-02 @ 09:48:38
Postat av: Madde

DU kan visst det käna pengar på det :D Jag är intresserad av att köpa och betalar gärna :D <3

2010-04-02 @ 10:20:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0