MIN DATA SVIKER MIG :/

min data har tyvärr gått sönder så sitter vid pappas nu men här har jag inga bilder :/
varit sjuk idag och skulle in på läkarbesök så då köpte jag även massa saker, present till jojja, färg, stigbyglar, pannbandsmaterial & pannband, nytt minneskort till kameran å lite sånt.
Skulle lagt in bilder på allt och massa andra roliga inlägg, blir nog inte så buhuhu :(

Imorgon blir nog uppdateringen sämst också för då ska jag till Frida å fota henne när hon rider och massa annat skojjigt :D <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad behöver man för matrial för att göra pannband?

2010-04-29 @ 20:22:31
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Jag ska köpa ett par converse skor imorgon men behöver lite hjälp. Det finns ett par med TUNN fotsula och ett par med TJOCK fotsula. Så jag undrar om du kunde gå in på min blogg och kommentera om vilken av de två skulle passa snyggt under sommaren :).

2010-04-29 @ 20:55:41
URL: http://ferhat.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0