MÄRKEN

det är säkert flera av er som undrar vad jag tycker .. märkessaker eller inte märkessaker ?
jag har väl dragits med lite bland folk som vill ha märken. men även jag köper saker på hööks, börjes och sånt. men ofta bara basgrejjer, enfärgade ridbyxor, tröjor, och andra vardagliga saker som ingen ändå tänker på.

Bland Kingslands grejer har jag inte hittat så mycket jag tycker om. Hoodtröjorna är ju mysiga å fina å så, men hoddtröja som hoodtröja enligt mig. Dock så gillar jag tävlings t-shirtarna i roda, ljusblå osv. Samt ulltröjorna som knappt finns att få tag på längre. Men skulle vilja ha en mörkblå med rött på armarna. Men även den gråa är sjukligt snygg, särskilt tsm med röda tretorn ;D



Dock så har jag köpt på mig en del John Whitaker saker, bra grejer som är riktigt snygga och stilrena! Älskar hans logga som är hans namnteckning, jag tycker den är jättetuff ;D Jag började köpa lite JW saker i somras, sen blev det mer och mer. Det senaste köpet är väl min JW vinterjacka. Och hjälmen då förstås.  Men nu känns det som om JW äe "påväg tillbaka". Innan var det lixom typ kingsland kingsland kingsland ;P



Sen finns det inga snyggare schabrak än Scapa schabraken, riktigt bra passform, härliga och ovanliga färger, tjocka och bra. Älskar dom, har köpt ett begagnat och ett på utförsäljning utomlands :P Har verkligen lust att köpa fler ;D



Sen gillar jag mina Tretorn stövlar väldigt mycket, dock så är jag inne på mitt 3:dje par på ett år & 9 dagar. Det har varit knappen nere vid foten som gått sönder alla gånger. Tycker att alla färger är riktigt fina, dock valde jag svart för att jag inte vill binda mig. Annars är röda och ljusblåa riktigt tuffa, hade lätt kunnat tänka mig att ha. Men även de bruna, de är nog egentligen snyggast, men jag har som sagt svarta. Riktigt sköna att rida i, ger ett jättebra stöd och skänkeln glider inte lika mycket upplever jag. Men nu är det väldigt många som har dessa stövlar, jag ska ju inte heller säga något, för jag var inte bland dom första heller ;D De nya stövlarna som kommit är ganska snygga också, Tretorn Falsterbo som kommer i butik i sommar ;D

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0