HAHAHAHA XD

mamma hittade jättegamla bilder på mig, när vi var hos mina kusiner i värmland. på bilden är jag typ 9 år eller något. har inte ridit alls länge och det är typ första gången jag sitter på en storhäst, sen ett förskräckt ut ju xD kan säga att det var jag med, var jätterädd för att smacka för jag trodde den skulle dra iväg då eller att det skulle komma en broms och sätta sig på hästen så den skulle få panik och dra iväg. det var det enda jag tänkte på under denna skritturen .. tur att inget hände, då kanske jag inte ridit idag. Jag minns detta så väl hahah xD

bilden som är underst är från min första ridlektion någonsin, red en shettis som heter pebbles. 17 Augusti 2002 ;D



Kommentarer
Postat av: Clara

skit gullig ju :)

2010-04-24 @ 22:06:23
URL: http://jagclaraa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0