FUNDERAR PÅ ...

Behöver köpa lite nya benskydd till Chaboukie. Ska iaf skaffa ett par bruna och sen kanske blåa senare, samt en blå mössa. Detta till mitt blåa pessoaschabrak, även en kavajkrage till detta blir det nog i så fall.
Ska nästa vecka fixa orange stigbyglar som sagt, sen beställer jag nog ett brunt nosludd imorgon och ett rött spö :) Ska leta vidare efter orange spö. bara måstemåstemåste ha eftersom att mitt är borta xd hmm.. hade det senaste när jag fotade mina outfits och det var väldigt länge sen.



Kommentarer
Postat av: hanna

vet du nåt ställe där man kan beställa hoppluvor och välja färger själv? :D

2010-04-25 @ 12:18:59
Postat av: Lamia - TÄVLING! SCHABRAK FRÅN EUROSTAR

var är luvan ifrån? :)

2010-04-25 @ 16:07:12
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: nora

Vart beställer du dina nosludd??

tacksam föör svar! :)

2010-04-25 @ 18:48:37
URL: http://norachristiansson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0