PESSOASCHABRAK

Vilket Schabrak tycker ni är snyggast?
Har ni något av Schabraken?
Vilka skulle ni vilja köpa?

Själv så älskar jag typ alla & skulle lätt kunna köpa ett av varje sort,


Dessa är riktigt snygga & framför allt det röda som jag just nu är intresserad av att köpa :)
Bilden är från www.zolitzas.com

Det är likdant som de övre & detta kunde jag köpt närj ag var på Ponny SM i vetlanda för 200:-
Jag ångrar nu att jag inte gjorde det för det är riktigt fint ! :D
Bilden är från www.grand-prix.se

Det är också riktigt snyggt & blåfärgen är helt underbar :D
Bilden är från www.zolitzas.com


De är coola, lite annorlunda & jag skulle lätt kunna köpa ett (:
Bilden är från www.zolitzas.com

Den nyaste modellen av Pessoa tror jag, riktigt snygg men dyr, ca 800:-
bilden är från www.grand-prix.se

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Har ett grönt o ett blått av modellen näst längst ner ;)

2009-09-06 @ 10:51:37
Postat av: idaa

jag har ett typ likadant vitt som jag köpte på ponny-sm :)

2009-09-06 @ 18:24:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0