LITE UPPDATERINGAR

Här levererar jag lite uppdateringar
- Chaboukie är nyklippt, han blev svettig bara vi värmde upp innan så nu är han nyrakad :D
- Jag hoppas på att mina blingbling kommer på måndag så jag kan blinga hjälmen + stövlarna
- Jag har fått en svart mössa av mamma från börjes, kolla på bilderna under
- Idag hoppade jag både Mon Amie & Chaboukie, båda var jätteduktiga :D
- Jag vet vilka skydd jag vill köpa, dom är lite wannabee men älskar dom :D (L)
- Ni får kommentera bilderna  som kommer nu :)



Benskydden är från börjes & är kopiera direkt av Veredus, men jättesnygga, vill köpa sånna svarta !! :D




3 bilder fån dagens ridpass, Chaboukie på dom 2 översta bilderna & Mon Amie underst :)

Kommentarer
Postat av: rebecca

ååh vad fin skäcken var!:D är det din? :)

2009-09-06 @ 12:57:22
URL: http://rrebeccaw.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0