CHABOUKIE <3

Chaboukie är en D-Ponny född 2004 i holland. I början av oktober 2007 så importerade mamma honom till sverige. Då hade hon bara sett bilder på honom men hon blev ""helt galen"". Så han kom till vårat stall en kort tid senare & efter en månad ungefär så började jag att testa rida honom, de 2 första gångerna gick jättebra men sen en dag så bara drog han iväg i 180 och jag ramlade av, sen fick mamma börja rida honom & det har hon gjort fram tills våren/vintern 2009 då jag tog över honom & började sedan tävla. När vi importerade honom så visste vi inte så mycket om honom men det har visat sig att han är en kanonponny som vi tror på & som nog kan gå hela vägen vilket även är mitt mål med honom. Är det något mer ni undrar så är det bara att kommentera på så svarar jag på allt ! :D
Här under kommer bilder från vår tid tillsammans<3


Samma dag som han kom till oss, tunn efter resan & spån i svansen<3



Första gången jag red honom, oktober/november 2007



Chaboukie i försäljningsstallet i Holland



Chaboukie i försäljningsstallet i Holland



Vintern 2008 <3



Chaboukie dampar loss i hagen xD



Sommaren 2009, <3



Sommaren 2009 <3



Sommaren 2009 <3



Våren 2009 <3



Vår första tävling tillsammans, klubbhoppning våren 2009



Chaboukie 4 augusti 2009 <3



Chaboukie 4 augusti 2009 <3


Kommentarer
Postat av: maja.

jag gillar dina ridbyxor starkt :) var har du köpt dom?

2009-09-11 @ 21:22:48
Postat av: caroline

Fin ponny!

2009-09-20 @ 10:58:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0