LUCKY RED SWALLOW

Lucky Red Swallow

Född: 2008-06-04
E: Veronas Bo-Gi RP 134
U: Mon Amie III
UE: Glansevin Gadabout RW 80


Svalan som hon till vardags kallas för, är vårat föl från förra året. Mamman är min B-Ponny Mon Amie III och pappan är ridponnyhingsten Veronas Bo-Gi.
Hon fyller nu 2 år vid årsskiftet och på jullovet ska jag ta tag i arbetet med henne. Hon är en väldigt snäll & social ponny med ett hjärta av guld precis som sin mor. Sen så har vi en relation till varandra som ingen annan har, hon har ett förtroende för mig som hon inte har till någon annan.


(väldigt gammal bild på mej, svalan är inte så gammal där ;)


Så nu hoppas jag att hon har kapacitet för både hoppning & dressyr. Det vore väldigt roligt, nu när skolan är över så ska jag sätta mej och börja läsa i en unghästbok. Hon blir förhoppningsvis maxad C-Ponny.
Hon ska få gå ut på promenader, gå över bommar, benskydd har hon redan haft på sig, även boots & täcke. Det har hon klarat bra, nästa steg bli att kunna gå bredvid mig och lära in henne olika kommandon & sedan att gå i träns. Mer får ni veta med tiden :)


Vår / Sommar 2009 <3


Sommaren 2008


Höst 2009


Höst 2009


Höst 2009



Höst 2009

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0