HEEELG IMÅN :D

kom nyss hem från stallet, det var snöblandat regn och mina tår var helt djupfrysta. Red 3 ponnisar idag för de alla ska vila imån ju. Skolan var helt okej, sista lektionen var väldigt kul & väldigt flumm xd
nu borde jag läsa ut mina böcker som ska vara utlästa imån, får se om jag uppdaterar något mer, det märker ni isåfall (Y)

på torsdag ska jag vaccineras mot svininfluensan .. läskigt, hatar sprutor och massa läskiga biverkningar på vissa.
kommer framställa mig själv som döende även om jag bara har lite ont i armen, så oroa er inte (Y)
dock så är det ju new moon på fredag och sen sova hos maya med alexander ( kanske ) och då vill man ju inte vara värsta nere ju ... (;


Kommentarer
Postat av: Alexander Johansson

Du kommer inte dö av att ta sprutan jag lovar ;)<3 det kommer att gå jätte bra loovar :)<3

2009-11-12 @ 20:59:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0