BLOGGINLÄGG

Rörde knappt en data på hela gårdagen så blev inget bloggande, men det bevisar att jag inte är en jättedatanörd iaf (:
efter skolan så gick jag till stan och provade ett par skor som jag ska köpa nästa vecka, sen åkte jag med jojja hem och kollade när hon red. efter det så blev jag jättehes och igår kväll/natt och idag kan jag knappt prata, ibland hör man vad jag säger men det kommer lixom inget ljud xd lite jobbigt men inte så farligt (;

nästa fredag är färdigplanerad, träffar maya & alexander i stan typ eller något, ska köpa mina skor då, sen äter vi i stan och sen kollar vi på new moon och sen åker vi till maya (:
så det är väl bara hoppas att jag mår bra efter vaccineringen ju (;


ska köpa typ vita skor, som conversen fast fejk xd och i typ skin ? (:
i den modellen ovan (;

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0