SCANDINAVIUM HORSE SHOW

läser bloggar, läser folk:s bdb:er att man ska åka till Scandinavium Horse Show som håller på från torsdagen den 25:te Februari till söndagen den 28:nde Februari 2010.
hur sugen blir man inte på att åka dit? jag kan tänka mig själv gåomkring i timmar bland alla hästprylar för det är ju så himla roligt :D jag är prylgalen det är jag mycket medveten om och det mesta av min utrustning har jag köpt själv för födelsedagspengar & julklappspengar samt de 800 kronor jag får varje månad :D

tanken som jag och mamma hade tidigt i höstas var att vi eventuellt skulle kunna åka dit om vi sålde Mon Amie, men nu inser jag att vi inte kommer kunna det även om vi säljer henne för pengarna räcker inte till. så får gosa upp mig framför tv:n iår igen och följa den spännande showen som visas ! :D

kan även passa på att påminna er alla där hemma igen att man nu fram tills den 17:te Januari kan tävla om en resa för 2 personer till scandinavium, följ bara denna länken! :D

http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=57259
lycka till ! :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ska dit :D

kan shoppa för två pers xD

<3

2009-12-31 @ 11:22:23
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: rebeccabui @ bdb

jag var en av dom som vann de 2 biljetterna! :D

Vann du några? :)

2010-01-01 @ 22:05:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0