ONE WEEK LEFT

en vecka kvar :D till vad får ni ju lista ut själva (; HA-HA

jag önskar mig mest pengar i julklapp av mamma å pappa å alla i släkten :) <3
allt ska nog gå till en ny hjälm :D det blir » ASNICE «
sen ska jag köpa lite nya kläder också, har önskat mig ngn tröja i julklapp av mami&papi ^

imorgon ska jag på stan med minjohanna<3, ska handla julklappar & blir det pengar över kanske jag köper något till mig själv oxå, något nödvändigt (;
sen kommer alexander på kvällen & stannar tills lördag, på lördag ska jag starta Edvin på Udden. Klubbhoppning 70 & 80 cm, det blir skojjigt :) <3

nu ska min kaka ut om 2 min, sen ska den få lite vanliljsås på sig, sen ska den käkas :D <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0