JOHN WHITAKER

hehe, eftersom man är nörd så får ni en liten lista på saker jag skulle kunna köpa bara för att det är jw.
lixom onödiga saker egentligen men iaf ;)


John Whitaker sporre, hur mkt syns autografen egentligen ? Ingenting, men vill ändå köpa dom! Utan tvekan! :D


John Whitaker handskar, för det första så använder jag aldrig handskar, och sen sysn ändå inte autografen om man har kavaj eller tröja lixom ;D Men jag vill ha dom & funderar starkt på att köpa dom faktiskt :D

Dessa 2 saker (handskarna & sporrarna) vill jag verkligen ha! :D


Onödig, men asfin! :D


Till mina stövlar, även om jag inte har JW stövlar xD


Transportskydd, ska ha när mina andra är helt utslitna!
sjuktsjukt fina! ingen onödig sak, men det finns ju blåröda på hööks, men jag måste ha JW även om dom är dyrare xD


Hundtäcke till Liam. Han skulle vara sjukt gullig i dom färgerna & han vill nog ha ett Jw täcke ;)
Han ska lätt ha ett sånt ;D

nu har jag nördat färdigt för idag ;)

sen vill man ha massa mössor & schabrak å en till sak :)

Kommentarer
Postat av: kajsa

Grimman är supersnygg :D

2009-12-13 @ 00:31:53
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: idaaa

vilken sida hitta du hundtäcket? ;D

2009-12-13 @ 21:18:29
Postat av: Stephanie

Sånt täcke har vår hund ;) Men min häst vill me ha ett :) jättesnygga e dom!

2010-05-15 @ 10:22:03
URL: http://bigpromice.blogg.se/
Postat av: Erica

Sjukt fin header måste jag säga !

2011-04-01 @ 20:01:26
URL: http://ponnyhiss.bloggplatsen.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0